TOTAL LOOK DENLEY.PL

11.8.16













Dzisiaj przygotowałem dla Was posta we współpracy ze sklepem internetowym Denley.plPostawiłem na stylizację, którą mógłbym się wyróżnić z tłumu. Modnie, stylowo i wygodnie. T-shirt z ciekawymi dodatkami w postaci zamków na rękawkach, bluza z kapturem, wygodne spodnie i białe sneakersy. Buty są istotnym dopełnieniem każdej stylizacji, dlatego wybierz te które idealnie wpasują się w twój styl. Jak podoba Wam się ta stylizacja? Ciekawe porady znajdziesz również na blogu Denley. Odbierz rabat 20zł na swoje pierwsze zakupy na Denley.pl.

Zobacz również

10 komentarze

  1. Bardzo fajny set. Rzeczywiście, pozwala się wyróżnic z tłumu :) Podobają mi się jeansy i buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałeś świetną stylizację! Bardzo nam się podoba! Pozdrowienia! Ekipa Denley.pl!

    OdpowiedzUsuń
  3. matii24/9/16

    Buty rewelacja :) Czy na denley.pl jest typowa rozmiarówka? Przyznam, że nie miałem okazji robić tam zakupów, a jak widać wielka szkoda - czas nadrobić braki w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest. Wszystko przebiega bardzo szybko a kuriera miałem na następny dzień. Zależy w jakim czasie złoży się zamowienie. Powodzenia i dzięki za odwiedziny! 😜

      Usuń
  4. adriankowal26/9/16

    Ja broniłem się przed "podartymi" spodniami, ale te są ok. Chyba się skuszę, bo w denley widziałem lekko wycierane, postrzępione jeansy w podobnym stylu, jak Twoje. Matii w denley masz dokładne wymiary dla danego rozmiaru, przy konkretnym modelu. W razie jakby co to nie ma problemów ze zwrotem czy wymianą.

    OdpowiedzUsuń
  5. No jest wybór ale te spodnie spodobały mi się najbardziej 🔥😊

    OdpowiedzUsuń
  6. marlenaw28/9/16

    Te buty też z denley? Świetne. Mój syn oszalał jak je zobaczył :) Aż poszukam, bo przyznam, że za damskimi ubraniami tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń