SPORTY ELEGANCE

12.12.15



Witajcie,
Dawno nie dodawałem żadnego posta ale jest tak zimno i tak wcześnie robi się ciemno, że nie potrafię znaleźć czasu. Myślę, że uda mi się złapać następnym razem fajną pogodę i zrobić dobry materiał.

Wielu facetów jak również ja, na co dzień stawia na pełną swobodę i sportowy styl. Można też postawić na sportową elegancję. Bardzo podobają mi się wysokie buty a jeżeli są białe to wiem że są już moje, bo nie przeszedłbym obok nich obojętnie. Wracając do tematu... Sportowa elegancja pozwala na zestawienie eleganckiej koszuli z jeansami i sportowym obuwiem zachowując przy tym wygodę.

↓ I`m wearing ↓
jeans -> Bershka | shirt - Tailor4Less shoes -> Cropp | 
watch -> Daniel Wellington | circle scarf -> H&M

Może ktoś z Was nosi się w podobnym stylu? Czekam na fotki, bardzo chętnie zobaczę jak wy skomponujecie swój sportowy styl! Trzymajcie się! ;)






Zobacz również

1 komentarze

  1. Fajny sportowa elegancja, szalik dodaje ekstrawagancji.

    OdpowiedzUsuń